BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 19, 2011

Saya, Blog dan Pembaca


Sape2 na join KLIK SINI

Salam sume... Nie 1st time zaty nak join segmen anjuran BA... Okey, nak beceloteh sket sal pew yg zaty paham ngan segmen nie iaitu SAYA, BLOG DAN PEMBACA :-

 SAYA adalah individu yang berkarya menggunakan kretiviti dan berkongsi apa jua maklumat, luahan hati dan info-info melalui BLOG untuk menghiburkan PEMBACA. BLOG adalah tempat dimana SAYA dan PEMBACA berinteraksi dan berkongsi melalui satu medium maya. Manakala PEMBACA pula adalah merupakan TEMAN yang akan sentiasa membaca, menyokong dan memberikan pendapat untuk SAYA membuat yang terbaik bagi sesuatu BLOG.... SAYA, BLOG dan PEMBACA ketiga-tiga ini amat memerlukan satu sama lain bagi mewujudkan 1 komuniti BLOGGER yang baik dan berkualiti .. 

p/s: bak kata pepatah tanpa PEMBACA dan BLOG siapalah SAYA.. heheh =)



15 cit chat cot:

Anonymous said...

singgah dari segmen sama.jom singgah dan follow saya juga ye.saya dah follow.

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

singgah bls kunjungan, dr blog BA :)

*SiRibenMerah said...

hye :)

Nana said...

jalan2 from blog BA...

Wanie Wonek said...

follow & singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan.

http://waniewonek.blogspot.com

jamilahamzah said...

salam perkenalan dari saya...no 51....

Faz Abas said...

kalau keluar berjalan, jangan lupa singgah rumah no. 30.

fizafantagiro said...

hi lalink! singgah kembali..salam kenal..^^

Anonymous said...

Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

Belog Sambal Belacan said...

mbls kunjungan...

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk.. nanti senang nak baca entry awk :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

Lavender Lassie Roses said...

Singgah sini jengah dari Segmen yang same.. :) Maceehh singgah blog saye.. Salam Perkenalan yer! :)

Unknown said...

Salam kenal..datang dari blog abg ben :)

oshin said...

sama-sama menyinggah :)

||EzzaTy AriFfiN|| said...

salam perkenalan sume...
thanks coz melawat blog zaty yg x seberapa nie...
still learning uwat blog...
keep support me kay...zty sentiasa support kowg..tq...
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget