BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 20, 2011

AKU

AKU, manusia biasa yang x lari dari melakukan kesilapan,
AKU, manusia biasa yang memang tidak sempurna,
Namun AKU cuba untuk merubah segalanya untuk menjadi yang terbaik untukmu,
AKU, sudah terbiasa dengan adanya dirimu,
AKU, hanyut tanpa dirimu,
Namun siapa AKU padamu?
Siapa AKU dalam hatimu?
Pentingkah AKU padamu?
Mengapa kesilapan lalu AKU yang menjadi buah mulutmu?
Sedangkan AKU cuba perbetulkan segalanya,
AKU manusia biasa,
Andai AKU mampu untuk putarkan MASA,
Segala kesilapan AKU tidak akan  pernah wujud dalam DIARY kita,
Percayalah hati AKU hanya untukmu,
Takkan terulang lagi kesilapanku yang lalu,

PERCAYA PADAKU.



Takkan terulang lagi silapku yang lalu.

JANJI





p/s: pagi2 nie sayu jep hati..wndukan seseowg yg myb x ingt pun kt zaty...
wlpun dekat jew tp asew mcm jauh jew dia ngan zaty sekarang nie.
pew2 pun i will be strong....fighting! =)

0 cit chat cot:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget