BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 30, 2011

17 TAHUN MAKAN BEDAK N SABUN




Actually, plik ble bca coz sllu zty penah dengar owg yg pregnent jep mkn sabun, ubat nyamuk, hidu bau myk... tp nie pak cik yg dah berumo 63 yg dah 17 tahun makan bedak n sabun..heheheh....

“Saya mula makan sabun mandi selepas tertarik melihat bentuk dan baunya. Selepas menggigit sedikit cebisannya, saya rasa ia begitu enak dan sejak itu mula menjadikannya makanan harian.


“Sejak tujuh bulan lalu, saya mula makan bedak talkum pula, juga kerana saya suka baunya yang harum. Kini saya mampu menghabiskan dua atau tiga botol bedak 100 gram sehari,” katanya ketika ditemui di rumah anaknya di Padang Rengas di sini, semalam.





Lebih lanjut KLIK SINI

p/s: Keajaiban Allah kan dia msih hidup smpai skg.... =)

0 cit chat cot:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget